Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2390
Title: Використання LMS MOODLE в процесі підготовки майбутніх морських фахівців: інтелектуальний аспект
Other Titles: Use of LMS MOODLE in the process of training future maritime specialists: intellectual aspect
Authors: Юрженко, А.Ю.
Yurzhenko, A.Y.
Дягилева, О.С.
Diahyleva, O.S.
Пазяк, А.С.
Paziak, A.S.
Keywords: морські фахівці
діджиталізація
виховання
дистанційне навчання
Moodle
maritime professionals
digitalization
education
distance learning
Issue Date: 10-Nov-2023
Publisher: Харків: НДВП «Інтелект-Експрес-Капітал»
Citation: Юрженко А.Ю., Дягилева О.С., Пазяк А.С. Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : міжнар. період. зб. наук. пр. / за заг. ред. В. П. Бабича, О. М. Хвостиченка. Харків : НДВП «Інтелект-Експрес-Капітал», 2023. Вип. 5. С.439-443
Series/Report no.: УДК;37.01/.09(058)
Abstract: Дослідження зосереджується на інтелектуальних аспектах використання LMS Moodle для навчання та підготовки курсантів, які навчаються в морських закладах вищої освіти. у роботі розглядаються основні переваги і можливості Moodle як інструмента для підвищення якості навчання, створення інтерактивних навчальних матеріалів. The study is focused on the intellectual aspects of using LMS Moodle for the teaching and training of cadets studying in maritime higher education institutions. The research examines the main advantages and possibilities of Moodle as a tool for improving the quality of education, creating interactive educational materials.
Description: Міжнародний періодичний збірник наукових праць за загальною редакцією
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2390
ISSN: 2708-4809
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diahyleva_English_language.pdf488.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.