Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2343
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кудрявцева, В.Ф. | - |
dc.contributor.author | Kudryavtseva, V.F. | - |
dc.contributor.author | Барсук, С.Л. | - |
dc.contributor.author | Barsuk, S.L. | - |
dc.contributor.author | Фролова, О.О. | - |
dc.contributor.author | Frolova, O.O. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T17:17:59Z | - |
dc.date.available | 2023-04-25T17:17:59Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Кудрявцева В.Ф., Барсук С.Л., Фролова О.О. Практика запровадження стратегій активного навчання в курсі морської англійської мови. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2021. Вип. 42. Том 3. C. 69-74. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/42-3-12 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2343 | - |
dc.description | Категорія журналу Б | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті йдеться про практику запровадження стратегій активного навчання в курсі морської англійської мови. Активне навчання спрямоване на налаштування навчального процесу відповідно до потреб студентів, заохочення студентів замислитися та поділитися відповідальністю за свій прогрес. Автори статті зосереджують увагу на необхідності відбору відповідних навчальних матеріалів для уможливлення цілеспрямованого навчання різних груп студентів на основі їхніх інтересів та стилів навчання. The article describes the practical implementation of active learning strategies into Maritime English course. Active learning is aimed at adjusting the learning process according to the needs of students, encouraging students to think and share responsibility for their progress. The authors of the article focus on the need to select appropriate teaching materials to enable targeted learning of different groups of students based on their interests and learning styles. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Гельветика | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;372.881.111.1 | - |
dc.subject | активне навчання | uk_UA |
dc.subject | морська англійська мова | uk_UA |
dc.subject | комунікативні вміння | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.subject | active learning | uk_UA |
dc.subject | Maritime English | uk_UA |
dc.subject | communicative skills | uk_UA |
dc.subject | critical thinking | uk_UA |
dc.subject | reflection | uk_UA |
dc.title | Практика запровадження стратегій активного навчання в курсі морської англійської мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Practical implementation of active learning strategies into Maritime English course | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kudryavtseva, Barsuk, Frolova_practical implementation.pdf | 323.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.