Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2319
Title: | Актуальні завдання ефективного використання хмарного тренажеру машинного відділення при підготовці суднових механіків в ХДМА |
Other Titles: | Actual tasks of the effective use of the engine room cloud simulator in the training of ship mechanics in the KSMA |
Authors: | Богдан, Ю.О. Bohdan, Y. Сатулов, А.І. Satulov, A. |
Keywords: | тренажер машинного відділення engine room simulator підготовка фахівців training of specialists практичні навички practical experience |
Issue Date: | Sep-2022 |
Publisher: | ХДМА |
Citation: | Богдан Ю.О., Сатулов А.І. Актуальні завдання ефективного використання хмарного тренажеру машинного відділення при підготовці суднових механіків в ХДМА. Сучасні енергетичні установки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування. 13-а Міжнародна науково-практична конференція, 07-09 вересня 2022 р. – Херсон: Херсонська державна морська академія. |
Abstract: | Сучасний освітній процес підготовки фахівців морського та річкового транспорту вимагає використання новітнього тренажерного обладнання [1], що забезпечує формування стійких практичних навичок майбутніх фахівців. Останні роки процес навчання зазнає значних змін із-за зовнішніх епідеміологічних факторів (COVID-19), але попередній 2021-2022 навчальний рік видався надважким у зв’язку з військовими діями та їх наслідками. Складені обставини в котре показують, що подальше навчання у традиційній формі не можливе. Наразі, при підготовці, суднових механіків, гостро стоїть питання належного методу демонстрації набутих компетенцій згідно вимог [2, 3] при проведенні лабораторних робіт, підготовці до атестації, виконанні екзаменаційних завдань, без аудиторного лабораторного устаткування. |
URI: | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2319 |
Appears in Collections: | Кафедра суднових технічних систем і комплексів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bohdan_training_of_specialists.pdf | 416.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.