Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогдан, Ю.О.-
dc.contributor.authorБогдан, Ю.А.-
dc.contributor.authorBohdan, Y.-
dc.contributor.authorСатулов, А.І.-
dc.contributor.authorСатулов, А.И.-
dc.contributor.authorМанжелей, В.С.-
dc.contributor.authorMangeley, V.-
dc.contributor.authorХудяков, І.В.-
dc.contributor.authorХудяков, И.В.-
dc.contributor.authorKhudiakov, I.-
dc.date.accessioned2023-02-28T15:47:50Z-
dc.date.available2023-02-28T15:47:50Z-
dc.date.issued2020-09-
dc.identifier.citationБогдан Ю.О., Сатулов А.І., Манжелей В.С., Худяков І.В. Моделювання гвинтових і регуляторної характеристик суднового головного середньобертового двигуна на тренажері машинного відділення WÄRTSILÄ ERS 5000 TechSim. Сучасні енергетичні установки на транспорті і технології та обладнання для їх обслуговування. 11-а Міжнародна науково-практична конференція, 08-10 вересня 2020 р. – Херсон: Херсонська державна морська академія.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2316-
dc.description.abstractДвигуни внутрішнього згоряння у складі пропульсивного комплексу судна при експлуатації у багатьох випадках сприймають значні навантаження, що подекуди перевищують обмеження визначені виробником. З практичного досвіду відомо, що оптимальний рівень технічної експлуатації суднової дизельної пропульсивної установки може бути досягнутий тільки при умові дотримання допустимих потужностей та швидкостей ходу, обмеження перенавантажень головного двигуна (ГД) на усіх його режимах роботи, що призводять до його теплового і механічного перенавантаження, зниженню ресурсу та надійності. Тому в практиці з технічної експлуатації сучасних суднових дизельних установок питання завдання, утримання і оптимізації робочих режимів повинні враховуватись активним удосконаленням процесу підготовки фахівців морського і річкового флоту.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХДМАuk_UA
dc.subjectтренажер машинного відділенняuk_UA
dc.subjectтренажер машинного отделенияuk_UA
dc.subjectengine room simulatoruk_UA
dc.subjectдвигун внутрішнього згорянняuk_UA
dc.subjectдвигатель внутреннего сгоранияuk_UA
dc.subjectinternal combustion engineuk_UA
dc.subjectголовний двигунuk_UA
dc.subjectглавный двигательuk_UA
dc.subjectmain engineuk_UA
dc.titleМоделювання гвинтових і регуляторної характеристик суднового головного середньобертового двигуна на тренажері машинного відділення WÄRTSILÄ ERS 5000 TechSimuk_UA
dc.title.alternativeSimulation of propeller and regulatory characteristics of a ship's main medium-speed engine on the engine room simulator WÄRTSILÄ ERS 5000 TechSimuk_UA
dc.title.alternativeМоделирование винтовых и регуляторных характеристик судового главного среднебертового двигателя на тренажере машинного отделения WÄRTSILÄ ERS 5000 TechSimuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра експлуатації cуднових енергетичних установок

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bohdan_internal_combustion_engine.pdf988.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.