Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2283
Title: Зниження тертя у циліндропоршневій групі крейцкопфного дизельного двигуна
Other Titles: Reduction of friction in the cylinder-piston group of a cross-head diesel engine
Authors: Самарін, О.Є.
Samarin, O.
Зінченко, Д.О.
Zinchenko, D.O.
Keywords: Циліндрова втулка
Поршень
Тертя
Компресійні кільця
Cylinder sleeve
Piston
Friction
compression rings
Issue Date: 2021
Publisher: ХДМА
Citation: Самарін О.Є. Зниження тертя у циліндропоршневій групі крейцкопфного дизельного двигуна. Сучасні енергетичні установки на транспорті, технології та обладнання для їх обслуговування: матеріали 12-ї міжнародної науково-практичної конференції СЕУТТОО-2021, м. Херсон 06-08 вересня 2021 р. Херсон, 2021, С.16 - 19
Abstract: Поршень виконано з верхнього та наступних дисків, кількість яких визначається для конкретного двигуна індивідуально, встановлених у циліндрову втулку з мінімально допустимим зазором, які у верхній частині мають гострі кромки і западини, а у нижній частині – фаски, при чому зазор між фаскою одного диску і гострою кромкою наступного диску значно більша, ніж зазор між диском і циліндровою втулкою. The piston is made of upper and subsequent discs, the number of which is determined for a specific engine individually, installed in a cylinder sleeve with a minimum permissible gap, which have sharp edges and depressions in the upper part, and chamfers in the lower part, and the gap between the chamfer of one disc and the sharp edge of the next disk is much larger than the gap between the disk and the cylinder sleeve.
Description: Міжнародна науково-практична конференція
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2283
Appears in Collections:Кафедра суднових технічних систем і комплексів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Samarin_friction.pdf448.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.