Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2274
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пенза, І.В. | - |
dc.contributor.author | Пенза, И.В. | - |
dc.contributor.author | Penza, I.V. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-14T06:32:40Z | - |
dc.date.available | 2021-09-14T06:32:40Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Пенза І.В. Соціокультурна складова професійної освіти майбутніх судноводіїв (1951–2017 рр.): методичні рекомендації. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2020. 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2274 | - |
dc.description.abstract | У методичних рекомендаціях схарактеризовано соціокультурну складову професійної освіти майбутніх судноводіїв, висвітлено зміст, форми, методи й засоби навчання, окреслено позитивні та негативні тенденції розвитку соціокультурної складової професійної освіти майбутніх судноводіїв упродовж трьох хронологічних відрізків часу. В методических рекомендациях охарактеризован социокультурную составляющую профессионального образования будущих судоводителей, освещены содержание, формы, методы и средства обучения, определены положительные и отрицательные тенденции развития социокультурной составляющей профессионального образования будущих судоводителей за три хронологических отрезков времени. The methodological guidelines characterize the sociocultural component in professional education of future navigators, highlight the content, forms, methods and means of training, outline the positive and negative trends in the sociocultural component in professional education of future navigators over three chronological periods. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 377:656.6:316.7(477)"1951/2017"(072); | - |
dc.subject | соціокультурна складова освіти | uk_UA |
dc.subject | форми | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.subject | засоби | uk_UA |
dc.subject | судноводій | uk_UA |
dc.subject | социокультурная составляющая образования | uk_UA |
dc.subject | формы | uk_UA |
dc.subject | методы | uk_UA |
dc.subject | средства | uk_UA |
dc.subject | судоводитель | uk_UA |
dc.subject | sociocultural component of education | uk_UA |
dc.subject | forms | uk_UA |
dc.subject | methods | uk_UA |
dc.subject | means | uk_UA |
dc.subject | navigator | uk_UA |
dc.title | Соціокультурна складова професійної освіти майбутніх судноводіїв (1951–2017рр.) | uk_UA |
dc.title.alternative | Социокультурная составляющая профессионального образования будущих судоводителей (1951–2017гг.) | uk_UA |
dc.title.alternative | Sociocultural component in professional education of future navigators (1951–2017) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-методична література |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Penza_sociokulturna skladova 1951-2017.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.