Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/219
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКудрявцева, В.Ф.-
dc.contributor.authorKudryavtseva, V.F.-
dc.date.accessioned2019-10-24T08:32:14Z-
dc.date.available2019-10-24T08:32:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКудрявцева В.Ф. Коммуникативная методика обучения морскому английскому языку как элемент реализации компетентностного подхода. – Науковий вісник Херсонської державної морської академії : науковий журнал. – Херсон: Херсонська державна морська академія , 2015. – № 1 (12). – С. 139 - 147uk_UA
dc.identifier.issn2313-4763-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/219-
dc.description.abstractКомпетентностный подход, экспериментально внедряемый в Херсонской государственной морской академии, вносит свои коррективы в практику коммуникативного обучения английскому языку профессиональной направленности. Компетентностный подход выстраивается вокруг понятия «коммуникативная компетентность», что становится определенным вызовом для преподавателей эффективно работающих в условиях коммуникативного обучения, целью которого аналогична – развить коммуникативные умения студентов. В связи с этим, целью данной статьи является осуществление сравнительного анализа компетентностного и коммуникативного подходов к обучению морского английского языка для решения стоящей перед нами задачи, внедрить компетентностный подход. В статье обращается внимание на отдельные практические аспекты внедрения компетентностного подхода в условиях коммуникативного обучения морского английского языка. Отмечая необходимость фокусированной работы над такими элементами компетентностного подхода, дополняющими коммуникативное обучение, как вычленение базовых коммуникативных компетенций для решения практических задач, определение критериев оценивания компетенций и процедуры демонстрации компетенций; автор делает вывод, что коммуникативный и компетентностный подходы являются взаимодополняющими с небольшим набором отличительных характеристик. Формула эффективного комбинирования компетентностного и коммуникативного подходов в обучении морскому английскому языку – высокое мастерство коммуникативного обучения плюс адекватно сформулированные и оцененные коммуникативные компетенции, требуемые современной морской индустрией. Компетентнісний підхід, що експериментально впроваджується в Херсонській державній морській академії, вносить свої корективи у практику комунікативного навчання англійської мови за професійним спрямуванням. Компетентнісний підхід вибудовується навкруги поняття «комунікатиивна компетентність», що стає певним викликом для викладачів, хто ефективно працює в умовах комунікативного навчання, мета якого аналогічна – розвивати комунікативні уміння студентів. У звязку з цим, метою даної статті є здійснення порівняльного аналізу компетентнісного та комунікативного підходів до навчання морської англійської мови для вирішення завдання, впровадити компетентнісний підхід, що стоїть перед нами. У статті звертається увага на окремі практичні аспекти впровадження компетентнісного підходу в умовах комунікативного навчання морської англійської мови. Відмічаючи необхідність фокусованої роботи над такими елементами компетентнісного підходу, що доповнюють комунікативне навчання, як вичленення базових комунікативних компетенцій для розвязання практичних задач, визначення критеріїв оцінювання компетенцій і процедури демонстрації компетенцій; автор робить висновок, що коммунікативний і компетентнісний підходи є взаємодоповнюючими з невеликим набором відмітних характеристик. На думку автора, формула ефективного комбінування компенентнісного та комунікативного підходів до навчання морської англійської мови – висока майстерність організації комунікативного навчання плюс адекватно сформульовані та оцінені комунікативні компетенції, що вимагаються сучасною морською індустрією. Competency-based approach being implemented experimentally at Kherson State Maritime Academy seeks for adjustments to the communicative teaching of English for specific purposes. Competency-based approach is built around the notion «communicative competence» that sets certain challenges for English teachers who are efficient with communicative teaching the aim of which is similar – to develop students’ communicative skills. Thereby, the aim of this article is comparative analysis of competency-based and communicative approaches to teaching maritime English for fulfilling the task of having the competency-based approach implemented. Some applied aspects of competency-based approach implementation within the framework of teaching maritime English communicatively are paid attention to. Emphasizing the necessity of focused work over such elements of competency-based approach that complement communicative teaching as designing basic communicative competencies for solving practical tasks, defining criteria for competencies assessment and procedure of demonstrating competencies mastery by students, the author comes to the conclusion that communicative and competency-based approaches are complementary with a brief list of distinctive characteristics. In the author’s opinion, the formula for efficient combination of competency-based and communicative approaches to teaching maritime English – perfect mastery of communicative teaching plus adequately formulated and assessed communicative competencies required by modern maritime industry.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХерсонська державна морська академіяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378;-
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectкоммуникативное обучениеuk_UA
dc.subjectфинальная задачаuk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетенцияuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомунікативне навчанняuk_UA
dc.subjectфінальна задачаuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectcompetency-based approachuk_UA
dc.subjectcommunicative teachinguk_UA
dc.subjectfinal taskuk_UA
dc.subjectcommunicative competencyuk_UA
dc.titleКоммуникативная методика обучения морскому английскому языку как элемент реализации компетентностного подходаuk_UA
dc.title.alternativeКомунікативна методика навчання морської англійської мови як елемент реалізації компетентнісного підходуuk_UA
dc.title.alternativeCommunicative teaching as an element of implementing competency-based approachuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryavtseva_metodyka.pdf426.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.