Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2199
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кльопка, Ю.С. | - |
dc.contributor.author | Клёпка, Ю.С. | - |
dc.contributor.author | Klopka, Y.S. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-02T08:38:36Z | - |
dc.date.available | 2021-06-02T08:38:36Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Кльопка Ю.С. Розвиток критичного мислення на заняттях з морської англійської мови. Теорія і практика сучасної науки та освіти: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 20-21 травня 2021 р.). Львів: Львівський науковий форум, 2021. С. 20-21. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2199 | - |
dc.description | Збірник матеріалів III міжнародної науково-практичної конференції | uk_UA |
dc.description.abstract | Застосування технології «Критичного мислення» на заняттях морської англійської мови, викладач розвиває особистість здобувача в першу чергу при безпосередньому навчанні іноземної мови, в результаті чого відбувається формування комунікативної компетенції, що забезпечує комфортні умови для пізнавальної діяльності та самовдосконалення. Викладач стимулює інтереси здобувача, розвиває у нього бажання практично використовувати іноземну мову, а так само вчитися, роблячи тим самим реальним досягнення успіху в оволодінні предметом. Применение технологии «критического мышления» на занятиях морского английского языка, преподаватель развивает личность студента в первую очередь при непосредственном обучении иностранному языку, в результате чего происходит формирование коммуникативной компетенции, обеспечивает комфортные условия для познавательной деятельности и самосовершенствования. Преподаватель стимулирует интересы соискателя, развивает у него желание практически использовать иностранный язык, а так же учиться, делая тем самым реальным достижение успеха в овладении предметом. Applying the technology of "Critical Thinking" in maritime English, the teacher develops the student's personality primarily in the direct learning of a foreign language, resulting in the formation of communicative competence that provides comfortable conditions for cognitive activity and self-improvement. The teacher stimulates the interests of the students, develops their desire to practically use a foreign language, as well as to learn, thus making it a real success in mastering the subject. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Львівський науковий форум | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 005; | - |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес у вищій освіті | uk_UA |
dc.subject | конкурентоздатний фахівець | uk_UA |
dc.subject | методи активного навчання | uk_UA |
dc.subject | критическое мышление | uk_UA |
dc.subject | учебный процесс в высшем образовании | uk_UA |
dc.subject | конкурентоспособный специалист | uk_UA |
dc.subject | методы активного обучения | uk_UA |
dc.subject | critical thinking | uk_UA |
dc.subject | an educational process in higher education | uk_UA |
dc.subject | a competitive specialist | uk_UA |
dc.subject | active learning methods | uk_UA |
dc.title | Розвиток критичного мислення на заняттях з морської англійської мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Развитие критического мышления на занятиях морского английского языка | uk_UA |
dc.title.alternative | Development of critical thinking in maritime English lessons | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Klopka_critical_thinking.pdf | 718.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.