Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулініч, А.Г.-
dc.contributor.authorКулинич, А.Г.-
dc.contributor.authorKulinich, A.-
dc.date.accessioned2021-05-27T09:24:08Z-
dc.date.available2021-05-27T09:24:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКулініч А. Г. Розробка модифікованих полімерних композитів для ремонту транспортних засобів : дис. ... д-ра філос. : 275. Херсон, 2021. 186 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2179-
dc.descriptionДисертаціяuk_UA
dc.description.abstractКулініч А.Г. Розробка модифікованих полімерних композитів для ремонту транспортних засобів. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеню доктора філософії за спеціальністю 275 Транспортні технології. – Херсонська державна морська академія, Міністерство освіти і науки України, Херсон, 2021. Дисертаційна робота присвячена вирішенню науково-технічної задачі, яка полягає у підвищенні ресурсу роботи устаткування транспортних засобів за рахунок використання розроблених модифікованих полімерних композитів. Вирішення наукової задачі полягає в удосконаленні методу спрямованого і наперед заданого підвищення характеристик композитів за рахунок обґрунтованого керування процесами структуроутворення, що дозволяє збільшити міжремонтний період експлуатації захисних покриттів, призначених для ремонту засобів водного транспорту. Актуальність даного напрямку досліджень зумовлена тим, що на сьогодні приділяють значну увагу напрямку створення нових технологій щодо розробки полімерних композитів, які можна широко застосовувати у виробництві і ремонті деталей та об’єктів у різних галузях промисловості, у тому числі й у водному транспорті. Інтенсивність обсягів перевезення вантажів, збільшення умов навантаження транспортних засобів, повсякчасна робота в умовах впливу агресивних середовищ висувають вимоги до покращення показників ресурсозбереження агрегатів транспортних засобів та скорочення термінів ремонтних робіт. У цьому контексті одними з перспективних, які б відповідали вимогам сучасної транспортної промисловості, є епоксидні композитні матеріали, які за своїми експлуатаційними характеристиками у більшості випадків є кращими порівняно з традиційними металами та сплавами. При цьому фізична модифікація епоксидних матеріалів дає змогу створювати композити із заданим комплексом властивостей. Тому з метою створення нових епоксидних матеріалів з комплексом необхідних експлуатаційних характеристик, зниження вартості композитів, поліпшення технологічних властивостей, вирішення екологічних проблем у зв’язувач додатково вводять активні до міжфазової взаємодії модифікатори та наповнювачі різної природи за гомеопатичної кількості. Виходячи з цього, проведення досліджень у напрямку розробки нових епоксидних матеріалів для ремонту засобів транспорту є актуальною задачею сьогодення. Метою роботи є збільшення ресурсу деталей транспортних засобів шляхом підвищення їх стійкості до спрацювання в умовах впливу гідроабразиву внаслідок використання захисних епоксидних покриттів із наперед заданими властивостями. Кулинич А.Г. Разработка модифицированных полимерных композитов для ремонта транспортных средств. – Квалификационная научная работа на правах рукописи. Диссертация на соискание ученой степени доктора философии по специальности 275 Транспортные технологии. – Херсонская государственная морская академия, Министерство образования и науки Украины, Херсон, 2021. Диссертация посвящена решению научно-технической задачи, которая заключается в повышении ресурса работы оборудования транспортных средств за счет использования разработанных модифицированных полимерных композитов. Решение научной задачи заключается в совершенствовании метода направленного и заранее заданного повышения характеристик композитов за счет обоснованного управления процессами структурообразования, что позволяет увеличить межремонтный период эксплуатации защитных покрытий, предназначенных для ремонта средств водного транспорта. Актуальность данного направления исследований обусловлена тем, что сегодня большое внимание уделяется созданию новых технологий по разработке полимерных композитов, которые можно широко применять в производстве и ремонте деталей и объектов в различных отраслях промышленности, в том числе и в водном транспорте. Интенсивность объемов перевозки грузов, увеличение условий нагрузки транспортных средств, постоянная работа в условиях воздействия агрессивных сред выдвигают требования к улучшению показателей ресурсосбережения агрегатов транспортных средств и сокращения сроков ремонтных работ. В этом контексте одним из перспективных, отвечающих требованиям современной транспортной промышленности, являются эпоксидные композитные материалы, которые по своим эксплуатационным характеристикам в большинстве случаев являются лучшими по сравнению с традиционными металлами и сплавами. При этом физическая модификация эпоксидных материалов позволяет создавать композиты с заданным комплексом свойств. Поэтому с целью создания новых эпоксидных материалов с комплексом необходимых эксплуатационных характеристик, снижения стоимости композитов, улучшения технологических свойств, решения экологических проблем в связующее дополнительно вводят активные к межфазному взаимодействию модификаторы и наполнители различной природы в гомеопатическом количестве. Исходя из этого, проведение исследований в направлении разработки новых эпоксидных материалов для ремонта средств транспорта является актуальной задачей сегодняшнего дня. Целью работы является повышение ресурса деталей транспортных средств путем повышения их устойчивости к износу в условиях воздействия гидроабразива вследствие использования защитных эпоксидных покрытий с заданными свойствами. Kulinich A.G. Development of modified polymer composites for the repair of vehicles. – Manuscript of qualifying scientific work. Dissertation in support of candidature for a doctor of philosophy in specialty 275 Transport technologies (by types). – Kherson State Maritime Academy, Ministry of Education and Science of Ukraine, Kherson, 2021. The thesis is dedicated to the decision of a scientific and technical objective, which involves increasing of a resource of work of the equipment of vehicles use the developed modified polymeric composites. The solution of scientific objective is to improve the method of directed and pre-determined improving of the properties of composites due to sound management of structural processes, which allows to increase the service life of protective coatings intended for repair of water transport. The relevance of this research area is specified by the fact that as for today significant attention is paid to the development of new technologies regarding polymeric composites which can be widely used in the manufacturing and repairing of details and its component in different branches of industry including water transport. Intensity of cargo transportation goods, increase of loading conditions of vehicles, constant work in the conditions of influence of aggressive environments put forward requirements to improvement of values of resource saving of units of vehicles and reduction of terms of repair work. In this context, one of the most promising, which would meet the requirements of the modern transport industry, are epoxy composite materials, which in their performance characteristics in most cases are better than traditional metals and alloys. Thus, physical modification of epoxy materials allows to create composites with the set up properties. Therefore, in order to create new epoxy materials with set up performance characteristics, the composite cost reduction, technological properties improvement, and to solve environmental problems, modifiers and fillers of different nature in a homeopathic amount are added to the binder in addition to the interphase interaction. Based on this, conducting research in the direction of new epoxy materials development for repairs of vehicles is an urgent task today. The aim of the thesis is to increase the operational life of the vehicles component by increasing their resistance to wear under the influence of hydroabrasive due to the use of protective epoxy coatings with predetermined properties.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 629.1;-
dc.subjectРесурсuk_UA
dc.subjectмодифікаторuk_UA
dc.subjectнаповнювачuk_UA
dc.subjectстійкість до спрацюванняuk_UA
dc.subjectпокриттяuk_UA
dc.subjectзасоби транспортуuk_UA
dc.subjectРесурсuk_UA
dc.subjectмодификаторuk_UA
dc.subjectнаполнительuk_UA
dc.subjectустойчивость к износуuk_UA
dc.subjectпокрытиеuk_UA
dc.subjectсредства транспортаuk_UA
dc.subjectService lifeuk_UA
dc.subjectmodifieruk_UA
dc.subjectfilleruk_UA
dc.subjectwear resistanceuk_UA
dc.subjectcoatinguk_UA
dc.subjectvehiclesuk_UA
dc.titleРозробка модифікованих полімерних композитів для ремонту транспортних засобівuk_UA
dc.title.alternativeРазработка модифицированных полимерных композитов для ремонта транспортных средствuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of modified polymer composites for the repair of vehiclesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кафедра транспортних технологій та механічної інженерії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дисертація_Кулініч А.Г..pdf7.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.