Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошинов, С.А.-
dc.contributor.authorVoloshynov, S.A.-
dc.date.accessioned2019-10-23T07:45:42Z-
dc.date.available2019-10-23T07:45:42Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.citationВолошинов С.А. Запровадження змішаного навчання у професійну підготовку майбутніх фахівців морської галузі / С.А. Волошинов // Інформаційні технології і засоби навчання. Випуск № 70(V.2) – Київ : ІІТЗН, 2019. – С. 104 – 120. DOI : 10.33407/itlt.v70i2.2575uk_UA
dc.identifier.issn2076-8184-
dc.identifier.urihttps://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2575#-
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/211-
dc.descriptionКатегорія Аuk_UA
dc.description.abstractАвтор актуалізує проблему запровадження змішаного навчання у професійну підготовку майбутніх фахівців морської галузі. На основі аналізу досліджень щодо застосування цифрових технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців морської галузі зроблено висновок про те, що змішане навчання морських фахівців вимагає подальшого теоретичного осмислення та практичної реалізації. У статті здійснено опис практичного досвіду застосування змішаного навчання у освітньому процесі Херсонської державної морської академії (ХДМА). Зазначається, що компетентнісний підхід є методичною основою змішаного навчання, адже метою професійної підготовки майбутніх фахівців морської галузі стають не набуття знань, умінь та навичок, а рівні досягнень ними компетентностей, тобто можливість здатності використання своїх знань, умінь та навичок у конкретній професійній ситуації. Подано напрями вдосконалення змішаного навчання у ХДМА. Зосереджено увагу на використанні LMS Moodle в організації асинхронного навчання майбутніх фахівців морської галузі. Запропоновано структурно-функціональну модель застосування змішаного навчання в професійній підготовці курсантів ХДМА. У ній акцентовано увагу на функціях структурних підрозділів ХДМА в організації та реалізації змішаного навчання, уточненні структури електронного курсу, функціях викладачів та інтерактивних засобах навчання. Подано приклад застосування можливостей 3D моделювання та сервісу LearningApps у навчанні англійської мови майбутніх фахівців морської галузі, а саме використання ігрових завдань «Вгадай слово», «Заповнити пропуски», «Кросворд», «Перегони», «Класифікація», «Знайди пару», «Просте упорядкування». Зазначено, що важливого значення для впровадження змішаного навчання набуває відповідна підготовка науково-педагогічних працівників та оволодіння ними цифровими компетентностями. Для цього в запропонованій моделі реалізовано підвищення кваліфікації викладацького складу в LMS Moodle шляхом навчання на електронних курсах. Автор актуализирует проблему внедрения смешанного обучения в профессиональную подготовку будущих специалистов морской отрасли. На основе анализа исследований по применению цифровых технологий в профессиональной подготовке будущих специалистов морской отрасли сделан вывод о том, что применение смешанного обучения в подготовке морских специалистов требуют дальнейшего теоретического осмысления и практической реализации. В статье осуществлено описание практического опыта применения смешанного обучения в образовательном процессе Херсонской государственной морской академии (ХГМА). Отмечается, что компетентностный подход является методической основой смешанного обучения, ведь целью профессиональной подготовки будущих специалистов морской отрасли становятся не приобретение знаний, умений и навыков, а уровни достижений ими компетентностей, то есть их способность использовать свои знания, умения и навыки в конкретной профессиональной ситуации. Автором поданы направления совершенствования применения смешанного обучения в ХГМА. Сосредоточено внимание на использовании LMS Moodle в организации асинхронного обучения будущих специалистов морской отрасли. Предложена структурно- функциональная модель применения смешанного обучения в профессиональной подготовке курсантов ХГМА. В ней акцентировано внимание на функциях структурных подразделений академии в организации смешанного обучения, его реализации, уточнении структуры электронного курса, функциях преподавателей и интерактивных средств обучения. Приведен пример применения сервиса LearningApps в обучении английскому языку будущих специалистов морской отрасли, а именно использование игровых заданий «Угадай слово», «Заполнить пробелы», «Кроссворд», «Гонки», «Классификация», «Найди пару», «Простое упорядочение». Отмечено, что важное значение для внедрения смешанного обучения приобретает соответствующая подготовка научно-педагогических работников и владение ими цифровых технологий. Для этого организовано повышение квалификации преподавательского состава в LMS Moodle путем обучения на электронных курсах.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІІТЗНuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК : 378.018.43:656.071.2-057(477);-
dc.subjectзмішане навчаннязмішане навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectморські фахівціuk_UA
dc.subjectLMS Moodleuk_UA
dc.subjectLearningAppsuk_UA
dc.subjectморские специалистыuk_UA
dc.subjectсмешанное обучениеuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectmarine specialistsuk_UA
dc.titleЗапровадження змішаного навчання у професійну підготовку майбутніх фахівців морської галузіuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of blended learning in professional training of future marine specialistsuk_UA
dc.title.alternativeВнедрение смешанного обучения в профессиональную подготовку будущих специалистов морской отраслиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynov_LearningApps.pdf747.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.