Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКудрявцева, В.Ф.-
dc.contributor.authorKudryavtseva, V.F.-
dc.date.accessioned2019-10-22T07:01:20Z-
dc.date.available2019-10-22T07:01:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКудрявцева В.Ф. Впровадження компетентнісного підходу у практику комунікативного навчання. – Наукові записки. Серія «Філологічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи) / відп. ред. проф. Г. В. Самойленко. – Ніжин : НДУ ім.. М. Гоголя, 2016. – Кн. 2.- С.142 - 147uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/199-
dc.description.abstractУ статті описуються проміжні результати впровадження компетентнісного підходу на основі комунікативного навчання. Порівнюються базові подібності і відмінності комунікативного і компетентнісного підходів до навчання морської англійської мови. Відмічається пріоритетна необхідність визначення чітких професійно необхідних комунікативних компетенцій. Підкреслюється значимість нового формату оцінювання рівня володіння комунікативними компетенціями. Ключові слова: впровадження, компетентнісний підхід, комунікативний підхід, комунікативні компетенції. Intermediate outcomes of implementing competency-based approach within the framework of communicative teaching practice are described. Basic similarities and differences between communicative and competency-based approaches to teaching maritime English are compared. The priority of defining clear-cut communicative competencies as compared to learning objectives in the communicative approach is stated. The necessity to focus on designing a new format of assessment when implementing competency-based approach is stressed. Key words: implementation, principles of competency-based approach, communicative approach, communicative competencies В статье описываются промежуточные результаты внедрения компетентностного подхода на основе коммуникативного обучения. Сравниваются базовые сходства и различия коммуникативного и компетентностного подходов к обучению морскому английскому языку. Отмечается приоритетная необходимость определения четких профессионально необходимых коммуникативных компетенций. Подчеркивается значимость нового формата оценивания уровня овладения коммуникативными компетенциями. Ключевые слова: внедрение, коммуникативный подход, коммуникативный подход, коммуникативные компетенции.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНіжинський державний університет ім. М. Гоголяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.147;-
dc.subjectВпровадженняuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.subjectкомунікативні компетенціїuk_UA
dc.subjectВнедрениеuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectкоммуникативный подходuk_UA
dc.subjectкоммуникативные компетенцииuk_UA
dc.subjectImplementationuk_UA
dc.subjectcompetency-based approachuk_UA
dc.subjectcommunicative approachuk_UA
dc.subjectcommunicative competenciesuk_UA
dc.titleВпровадження компетентнісного підходу у практику комунікативного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeВнедрение компетентносного подхода в практику коммуникативного обученияuk_UA
dc.title.alternativeImplementing competency-based approach into communicative teachinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudryavtseva_Vprovadzhennya.pdf376.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.