Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/198
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kudryavtseva, V.F. | - |
dc.contributor.author | Кудрявцева, В.Ф. | - |
dc.contributor.author | Bobrysheva, N.M. | - |
dc.contributor.author | Бобришева, Н.М. | - |
dc.contributor.author | Бобришева, Н.Н. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-22T06:53:20Z | - |
dc.date.available | 2019-10-22T06:53:20Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Кудрявцева В.Ф., Бобришева Н.М. Технології впровадження критичного мислення у курс морської англійської мови. – Науковий журнал «Молодий вчений», №7.2 (71.2). – Херсон : Видавництво «Молодий вчений», 2019.- С.91 - 94 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2304-5809 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/198 | - |
dc.description.abstract | In the article, the authors review some conceptions of critical thinking and highlight its importance for students. It is stated, that there are different approaches to the concept of critical thinking: the philosophical one which emphasizes on the features and standards а critical thinker must have, and the psychological approach which describes skills, behaviors and attitudes of а critical thinker. Techniques for integrating critical thinking into Maritime English Course are characterized, such as inquiry-based learning, case study, true-false statements, debates, discussion. To foster students' initiative questioning, authors have proposed uploading texts, audios, videos, nautical charts etc. on the learning internet platform Moodle and suggesting to construct а few tricky, problematic questions or those that can assist them in understanding а challeging content. It is concluded that to develop critical thinking students should be led to making use of their higher level cognitive skills. У статті автори розглядають різні погляди вчених на поняття критичного мислення та виділяють основні характеристики цього терміну. Зазначається, що існують різні підходи до концепції критичного мислення: філософський, який підкреслює особливості і стандарти, які повинен мати студент із розвиненим критичним мисленням, i психологічний підхід, який описує навички, поведінку i формування критичного мислення студента. Визначено, що критичне мислення - це процес аналізу, синтезування і обґрунтовування оцінки правильності інформації; здатність генерувати чи змінювати свою позицію на основі фактів й аргументів, коректно застосовувати отримані результати, приймати зважені рішення. Незважаючи на різнобічність поглядів та підходів до тлумачення критичного мислення, автори визначають спільні аспекти всіх визначень поняття критичного мислення, таких як: когнітивні навички такі як інтерпретація, аналіз, оцінка, прийняття рішень відповідно до контексту; пошук відповідної та достовірної інформації; пристосування до ситуації та гнучкість щодо змін; цінності, такі як розсудливість, інтелектуальна цілісність і співчуття. Ключовими етапами формування критичного мислення є виклик (формування та постановка питань), осмислення (ознайомлення з новою інформацією), рефлексія (включення нових понять в уявлення). У статті зазначається, що розвиток критичного мислення у студентів морських спеціальностей – це важливий аспект не лише у професійній підготовці у вищому навчальному закладі, а i у майбутній професійній діяльності. Розвиток критичного мислення дає можливість активізувати мислення студентів, залучати їх до плідної бесіди, мотивувати до вивчення морської англійської мови, показувати різні точки зору, допомагає ставити свої запитання та формувати власну думку. Охарактеризовано методи інтеграції критичного мислення, які застосовувались на практиці y:кypci морської англійської мови (метод навчання на основі запитань, кейс навчання, правда/брехня, дебати, дискусії). | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Молодий вчений | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 378.1; | - |
dc.subject | Critical thinking | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.subject | Maritime English course | uk_UA |
dc.subject | proficiency | uk_UA |
dc.subject | case study | uk_UA |
dc.subject | discussion | uk_UA |
dc.subject | Критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | курс морської англійської мови | uk_UA |
dc.subject | навички | uk_UA |
dc.subject | кейс навчання | uk_UA |
dc.subject | дискусія | uk_UA |
dc.subject | Критическое мышление | uk_UA |
dc.subject | студенты | uk_UA |
dc.subject | курс морского английского языка | uk_UA |
dc.subject | навыки | uk_UA |
dc.subject | кейс метод | uk_UA |
dc.subject | дискуссия | uk_UA |
dc.title | Techniques to Integrate Critical Thinking into Maritime English Course | uk_UA |
dc.title.alternative | Прийоми інтегрування критичного мислення в курс морської англійської мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Приемы интегрирования критического мышления в курс морского английского языка | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kudryavtseva_techniques.pdf | 697.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.