Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1625
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБараненко, Г.О.-
dc.contributor.authorBaranenko, G.O.-
dc.contributor.authorКапліна, А.А.-
dc.contributor.authorКаплина, А.А.-
dc.contributor.authorKaplina, A.A.-
dc.date.accessioned2021-02-12T10:47:33Z-
dc.date.available2021-02-12T10:47:33Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.citationБараненко Г.О., Капліна А.А. Сучасні та майбутні проблеми морської галузі. Сучасні підходи до високоефективного використання засобів транспорту : зб. тез XI Міжн. наук.-практ. конф., м Ізмаїл, 3-4 грудня 2020 р. Запоріжжя, 2020. 507-511 с. DOI: 10.13140/RG.2.2.36681.98401uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1625-
dc.descriptionМіжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractПандемія викликала потрясіння в глобальному морському транспорті і заклала основу для перетвореної галузі та пов'язаних з нею ланцюжків поставок. Глобальна економічна криза перетворилась з «ймовірної» в сувору реальність, і вже третій рік поспіль респонденти вважають, що це проблема, може надати найбільший вплив на морську галузь в найближчі 10 років. У прогнозуванні на наступні 30 років, важливо враховувати, що судноплавна галузь вже зіткнулася з проблемами, викликаними зміною клімату, цифровою революцією і реконструкцією морського вантажного флоту. Пандемия вызвала потрясения в глобальном морском транспорте и заложила основу для преобразованной области и связанных с ней цепочек поставок. Глобальный экономический кризис превратилась из «вероятной» в суровую реальность, и уже третий год подряд респонденты считают, что это проблема, может оказать наибольшее влияние на морскую отрасль в ближайшие 10 лет. В прогнозировании на следующие 30 лет, важно учитывать, что судоходная отрасль уже столкнулась с проблемами, вызванными изменением климата, цифровой революцией и реконструкцией морского грузового флота. The pandemic has shaken global maritime transport and laid the groundwork for a transformed industry and related supply chains. The global economic crisis has turned from a "probable" to a harsh reality, and for the third year in a row, respondents believe that this problem may have the greatest impact on the maritime industry in the next 10 years. In forecasting for the next 30 years, it is important to keep in mind that the shipping industry has already faced the challenges posed by climate change, the digital revolution and the reconstruction of the maritime cargo fleet.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДІ НУ «ОМА»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 656.61.052;-
dc.subjectПандеміяuk_UA
dc.subjectCOVID-19uk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectсценарій морської торгівліuk_UA
dc.subjectглобальна економічна кризаuk_UA
dc.subjectсвітова торгівля нафтою неухильно падаєuk_UA
dc.subjectПандемияuk_UA
dc.subjectCOVID-19uk_UA
dc.subjectразвитиеuk_UA
dc.subjectсценарий морской торговлиuk_UA
dc.subjectглобальный экономический кризисuk_UA
dc.subjectмировая торговля нефтью неуклонно падаетuk_UA
dc.subjectPandemicuk_UA
dc.subjectCOVID-19uk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectsea trade scenariouk_UA
dc.subjectglobal economic crisisuk_UA
dc.subjectworld oil trade is falling steadilyuk_UA
dc.titleСучасні та майбутні проблеми морської галузіuk_UA
dc.title.alternativeСовременные и будущие проблемы морской отраслиuk_UA
dc.title.alternativeСurrent and future problems of the marine industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра безпеки життєдіяльності та професійно-прикладної фізичної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Baranenko_current_and_future_problems_of_the_marine_industry.pdf341.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.