Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/161
Title: Стан соціокультурного складника освіти майбутніх судноводіїв у 60-80-ті роки XX століття
Other Titles: Состояние социокультурной составляющей образования будущих судоводителей в 60-80-е годы XX столетия
The state of socio-cultural component of future navigator’s education 60-80-th XX century
Authors: Вербій, І.В.
Вербий, И.В.
Verbii, I.V.
Keywords: соціокультурна складова
соціокультурний
судноводії
освіта
культура
социокультурная составляющая
социокультурный
судоводители
образование
культура
socio-cultural component
sociocultural
navigators
education
culture
Issue Date: 2018
Publisher: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій»
Citation: Стан соціокультурного складника освіти майбутніх судноводіїв у 60-80-ті роки XX століття. Інноваційна педагогіка: науковий журнал. ПУ Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2018. №8. С. 14-18.
Series/Report no.: УДК: 378.1;
Abstract: У статті окреслено стан соціокультурної складової освіти майбутніх судноводіїв у 60-80-ті роки XX століття. Розглянуто періодизації, які відображають стан освіти у зазначений період. Охарактеризовано закони, постанови, проекти, які впливали на розвиток освіти та її соціокультурної складової. Акцентовано увагу на характерному для досліджуваних років одночасному процесі навчання та виховання курсантів, необхідності їх розумового розвитку, опанування знаннями та культурно-просвітницькій та трудовій діяльності. Зроблено висновок, що змістовне наповнення соціокультурної складової було повністю залежним від влади та ідеологізованим, покликаним формувати комуністичне відношення до оточуючого світу. В статье обозначено состояние социокультурной составляющей образования будущих судоводителей в 60-80-е годы XX века. Рассмотрены периодизации, которые отражают состояние образования в указанный период. Охарактеризованы законы, постановления, проекты, которые влияли на развитие образования и его социокультурной составляющей. Акцентировано внимание на характерном для исследуемых лет одновременном процессе обучения и воспитания курсантов, необходимости их умственного развития, освоения знаниями и культурно-просветительской и трудовой деятельности. Сделан вывод, что содержательное наполнение социокультурной составляющей было полностью зависимым от власти, идеологизированным, призванным формировать коммунистическое отношение к окружающему миру. The article outlines the state of the socio-cultural component of the education of future navigators in the 60-80s of the XX century. Periodizations that reflect the state of education in the specified period are considered. The laws, regulations, projects that influenced the development of education and its socio-cultural component are characterized. The attention is focused on the simultaneous process of educating and upbringing of students, the need for their cognitive development, knowledge acquisition and cultural, educational and labor activities. It was concluded that the content of the sociocultural component was completely dependent on the authorities and was ideologically designed to form a communist attitude towards the surrounding world.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/161
ISSN: 2311-5491
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Verbii_ 60-80_XX.pdf120.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.