Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1600
Title: Методика розвитку витривалості в тренуванні бігунів на довгі дистанції
Other Titles: Методика развития выносливости в тренировке бегунов на длинные дистанции
Endurance training method for long-distance runners
Authors: Топал, В.В.
Topal, V.V.
Keywords: витривалість
розвиток
легка атлетика
тренування
выносливость
развитие
легкая атлетика
тренировки
endurance
development
athletics
training
Issue Date: 2020
Citation: Топал В.В. Методика розвитку витривалості в тренуванні бігунів на довгі дистанції. Медико-біологічні проблеми фізичного виховання різних груп населення, ерготерапії, інклюзивної та спеціальної освіти: матеріали VI Всеукр.наук.-практ. конф., 9 грудня 2020 р., Луцьк, 2020, 174-177.
Series/Report no.: УДК: 376:57.02:796:615.825.1;
Abstract: У статті розглядаються особливості розвитку витривалості для бігунів на довгі відстані. Запропоновані підходи до удосконалення витривалості легкоатлетів підібрані на основі аналізу науково-методичної літератури та практичного досвіду тренерів Херсонського вищого училища фізичної культури. В статье рассматриваются особенности развития выносливости для бегунов на длинные расстояния. Предложенные подходы к совершенствованию выносливости легкоатлетов подобраны на основе анализа научно-методической литературы и практического опыта тренеров Херсонского высшего училища физической культуры. The article considers the peculiarities of endurance development for long-distance runners. The proposed approaches to improving the endurance of athletes are selected on the basis of analysis of scientific and methodological literature and practical experience of coaches of the Kherson Higher School of Physical Culture.
Description: Всеукр. наук.-практ. конф.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1600
Appears in Collections:Кафедра безпеки життєдіяльності та професійно-прикладної фізичної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Topal_development.pdf276.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.