Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/159
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВербій, І.В.-
dc.contributor.authorВербий, И.В.-
dc.contributor.authorVerbii, I.V.-
dc.date.accessioned2019-10-16T13:01:56Z-
dc.date.available2019-10-16T13:01:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВербій І.В. Стратегії вивчення мови для студентів з низьким рівнем знань. Педагогічний альманах: збірник наукових праць. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. Вип. 31. С. 78-83.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/159-
dc.description.abstractСтаття розглядає, яких студентів можна віднести до групи з низьким рівнем знання англійської мови, аналізує труднощі роботи з ними, а також характеризує стратегії, використовувані студентами як думки або дій для успішного вивчення мови. Стратегічна компетенція включає в себе вербальні й невербальні комунікативні стратегії, які використовуються для компенсації збоїв у комунікації або для її ефективного підвищення. Існують чинники, які зумовлюють низький рівень знань студента. Серед них – освітній рівень своєю рідною мовою, вроджений інтелект і мотивація до навчання. Індивідуальна особистість студента є ще одним фактором, який впливає на знання. Особистість відіграє значну роль у готовності студента брати участь у заходах, приймати виклики, використовуючи англійську мову, і ставати частиною більш великого співтовариства у групі. Використання групових стратегій є ефективним інструментом управління для забезпечення ефективного використання часу викладача і студента. Студенти можуть допомагати один одному, працюючи в парах, группах або в команді. Стратегіям з вивчення мови слід навчати студентів, щоб допомогти їм вчитися ефективніше. Вони використовуються для вирішення проблем у процесі вивчення мови. Це означає, що студент використовує стратегії, коли завдання є складним для нього і просто не може бути виконано автоматично. Разом із груповими, у статті розглядаються метакогнітивні та стратегії на основі завдань. Статья рассматривает, каких студентов можно отнести к группе с низким уровнем знания английского языка, анализирует трудности работы с такими студентами, а также характеризует стратегии, используемые студентами в качестве мыслей или действий для успешного изучения языка. Групповые стратегии являются инструментом для обеспечения эффективного использования времени преподавателя и студента. Студенты могут помогать друг другу, работая в парах, группах или в команде. Студентов следует обучать стратегиям изучения языков, чтобы помочь им учиться более эффективно. Все стратегии изучения языка используются для решения проблем в процессе изучения языка. Это означает, что учащийся использует стратегии, когда задание является сложным для него, и просто не может быть выполнено автоматически. Наряду с групповыми, в статье рассматриваются метакогнитивные и стратегии на основе заданий. The article analyzes what students have low-proficiency in English and investigates into challenges of work with such students. It is focused on language learning strategies as the thoughts or actions students use to complete learning tasks successfully. The use of grouping strategies is an effective management tool to provide efficient use of teacher and student time. Students can assist each other working in pairs, groups or as a team. Language learning strategies should be taught to students to help them become more effective learners, they are used for problem-solving during language learning. This means that the learner uses strategies when a task is challenging for him and cannot simply be accomplished automatically. Together with grouping strategies, metacognitive and task-based strategies have been highlighted in the work.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378.016:811.111;-
dc.subjectстратегія вивчення мовиuk_UA
dc.subjectстуденти з низьким рівнем знаньuk_UA
dc.subjectметакогнітивні стратегіїuk_UA
dc.subjectгрупові стратегіїuk_UA
dc.subjectстратегії на основі завданьuk_UA
dc.subjectстратегия изучения языкаuk_UA
dc.subjectстуденты с низким уровнем знанийuk_UA
dc.subjectметакогнитивные стратегииuk_UA
dc.subjectгрупповые стратегииuk_UA
dc.subjectстратегии на основе задачuk_UA
dc.subjectlanguage learning strategyuk_UA
dc.subjectlow-proficiency studentsuk_UA
dc.subjectmetacognitive strategiesuk_UA
dc.subjectgrouping strategiesuk_UA
dc.subjecttask-based strategiesuk_UA
dc.titleLanguage learning strategies for low-proficiency studentsuk_UA
dc.title.alternativeСтратегії вивчення мови для студентів з низьким рівнем знаньuk_UA
dc.title.alternativeСтратегии изучения языка для студентов с низким уровнем знанийuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Verbii_strategies.pdf624.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.