Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1567
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГодлевський, П.М.-
dc.contributor.authorГодлевский, П.М.-
dc.contributor.authorHodlevskyi, P.-
dc.contributor.authorСаратовський, О.В.-
dc.contributor.authorСаратовский, А.В.-
dc.contributor.authorSaratovskyi, O.V.-
dc.contributor.authorКруглик, М.І.-
dc.contributor.authorКруглик, М.И.-
dc.contributor.authorKruglik, M.I.-
dc.date.accessioned2020-12-01T10:31:18Z-
dc.date.available2020-12-01T10:31:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСаратовський О.В., Годлевський П.М., Круглик М.І. Змішане навчання професійно-прикладної підготовки морських фахівців. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи: матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції. – Конін-Ужгород-Херсон-Київ: Посвіт -2020. - С. 281-283uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1567-
dc.descriptionIX Міжнародна науково-практична конференціяuk_UA
dc.description.abstractВ современных условиях (карантин, дистанционное образование) формирование готовности будущих специалистов морской отрасли к профессиональной деятельности необходимо осуществлять с учетом положений и принципов системного, компетентностного, контекстного, аксиологического, акмеологического, технологического и экологического подходов. Но существует противоречие между подготовкой высококвалифицированных специалистов и недостаточным уровнем их физической подготовленности. У сучасних умовах (карантин, дистанційна освіта) формування готовності майбутніх фахівців морської галузі до професійної діяльності необхідно здійснювати з урахуванням положень і принципів системного, компетентнісного, контекстного, аксіологічного, акмеологічного, технологічного та середовищного підходів. Але існує протиріччя між підготовкою висококваліфікованих фахівців та недостатнім рівнем їх фізичної підготовленості. In modern conditions (quarantine, distance education), the formation of the readiness of future specialists in the maritime industry for professional activities must be carried out taking into account the provisions and principles of the systemic, competence, contextual, axiological, acmeological, technological and ecological approaches. But there is a contradiction between the training of highly qualified specialists and the insufficient level of their physical fitness.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПосвітuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 371.1:001(08);-
dc.subjectкарантинuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectспециалисты морской отраслиuk_UA
dc.subjectпрофессиональная деятельность карантинuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectфахівці морської галузіuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectquarantineuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectspecialists in the maritime industryuk_UA
dc.subjectprofessional activitiesuk_UA
dc.titleСмешанное обучение профессионально-прикладной подготовки морских специалистовuk_UA
dc.title.alternativeЗмішане навчання професійно-прикладної підготовки морських фахівцівuk_UA
dc.title.alternativeBlended training for vocational training of marine specialistsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кафедра безпеки життєдіяльності та професійно-прикладної фізичної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hodlevskyi_distance_learning.pdf301.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.