Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1399
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОгородник, Н.Є.-
dc.contributor.authorОгородник, Н.Е.-
dc.contributor.authorOhorodnyk, N.Ye.-
dc.date.accessioned2020-09-21T08:35:16Z-
dc.date.available2020-09-21T08:35:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПсихолого-дидактичне підґрунтя навчання англомовного спілкування майбутніх фахівців флоту / Н. Огородник // International Journal of Innovative Technologies in Social Science 5(26), June 2020. – С. 7-11. DOI: https://doi.org/10.31435/rsglobal_ijitssuk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1399-
dc.descriptionInternational Journal of Innovative Technologies in Social Science 5(26), June 2020. Категорія Б.uk_UA
dc.description.abstractПринцип свідомості є одним з основних принципів розвитку англомовних навичок спілкування для майбутніх моряків. Він передбачає свідоме засвоєння всіх аспектів мовних знань (мовного, мовленнєвого і лінгвосоціо культурного); уможливлює також спілкування у повній відповідності до ситуації та конкретного культурного контексту; забезпечує ефективними навчальними тактиками та стратегіями для процесу навчання протягом усього життя. Принцип осознанности является одним из основных принципов развития навыков общения на английском языке у будущих моряков. Он обеспечивает сознательное овладение всеми аспектами языковых знаний (лингвистическим, речевым и лингвосоциокультурным); делает возможным общение в полном соответствии с коммуникативной ситуацией и конкретным культурным контекстом; а также оснащает эффективными учебными тактиками и стратегиями, необходимыми и полезными для обучения на протяжении всей жизни. Among the basic principles of the English-language communication skills development for future seafarers is the principle of consciousness. Being implemented in a teaching and learning process it provides understanding as a fundamental component of the future seafarers’ professional competence. As a result, all the aspects of language knowledge (linguistic, speech, and linguo-sociocultural issues) are processed by the students consciously. They also become able to communicate in full compliance with a communicative situation and a specific cultural context. Moreover, effective learning tactics and strategies that students master reasonably are expected to facilitate them in their further life-long learning process.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherRS Global Sp. z O.O.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК: 372.881.111.1;-
dc.subjectМайбутні морякиuk_UA
dc.subjectангломовні комунікативні навичкиuk_UA
dc.subjectкриза ідентичностіuk_UA
dc.subjectпровідна діяльністьuk_UA
dc.subjectінтелектуалізація когнітивних процесівuk_UA
dc.subjectБудущие морякиuk_UA
dc.subjectанглоязычные коммуникативные навыкиuk_UA
dc.subjectкризис идентичностиuk_UA
dc.subjectведущая деятельностьuk_UA
dc.subjectинтеллектуализация когнитивных процессовuk_UA
dc.subjectFuture seafarersuk_UA
dc.subjectEnglish-language communication skillsuk_UA
dc.subjectidentity crisisuk_UA
dc.subjectleading activityuk_UA
dc.subjectintellectualization of cognitive processesuk_UA
dc.titleПсихолого-дидактичне підґрунтя навчання англомовного спілкування майбутніх фахівців флотуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судновій енергетиці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ohorodnyk_Psyhologo-ped.pdf305.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.