Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1004
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кльопка, Ю.С. | - |
dc.contributor.author | Клёпка, Ю.С. | - |
dc.contributor.author | Klopka, Y.S. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-22T09:53:34Z | - |
dc.date.available | 2020-06-22T09:53:34Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Кльопка Ю.С. Використання методів проблемного навчання на заняттях морської англійської мови. Перспективи розвитку сучасної науки та освіти: матеріали II міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 15-16 червня 2020 р.). Львів: Львівський науковий форум, 2020. С. 19-20. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1004 | - |
dc.description | Міжнародна науково-практична конференція | uk_UA |
dc.description.abstract | Суть проблемного навчання – це формування та подальший розвиток творчих здібностей студентів шляхом активізації їхнього мислення на базі проблемних ситуацій, які створює педагог під час процесу оволодіння студентами новими знаннями, вміннями та навичками. Зі зміною мети навчання саме проблемне навчання може сприяти формуванню людини ХХІ століття. Суть проблемного обучения – это формирование и дальнейшее развитие творческих способностей студентов путем активизации их мышления на базе проблемных ситуаций, которые создает педагог в процессе овладения студентами новыми знаниями, умениями и навыками. С изменением цели обучения именно проблемное обучение может способствовать формированию человека XXI века. The essence of problem-based learning is the formation and further development of students' creative abilities by activating their thinking on the basis of problem situations created by the teacher during the process of mastering new knowledge, skills and abilities by students. Problem learning can contribute to the formation of a person in the XXI century. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 005; | - |
dc.subject | проблемне навчання | uk_UA |
dc.subject | методи проблемного навчання | uk_UA |
dc.subject | морський фахівець | uk_UA |
dc.subject | проблемна ситуація | uk_UA |
dc.subject | проблемное обучение | uk_UA |
dc.subject | методы проблемного обучения | uk_UA |
dc.subject | морской специалист | uk_UA |
dc.subject | проблемная ситуация | uk_UA |
dc.subject | problem-based learning | uk_UA |
dc.subject | methods of problem-based learning | uk_UA |
dc.subject | marine professional | uk_UA |
dc.subject | problem situation | uk_UA |
dc.title | Використання методів проблемного навчання на заняттях морської англійської мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Использование методов проблемного обучения на занятиях морского английского языка | uk_UA |
dc.title.alternative | Using problem-based teaching methods in maritime English teaching | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Klopka_problem-based_learning.pdf | 722.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.