Browsing by Author Babyshena, M.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 20
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Forming of future maritime officers` professionally significant qualities in the «human-human» and «human-machine» interaction systemsБабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2017Pedagogical conditions for cultivating significant professional qualities of future ship officers in the process of studying human sciencesБабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2017Вивчення рівня психологічної адаптації майбутніх суднових офіцерів до умов навчального процесу (за методикою К. Роджерса-Р. Даймонда)Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2018Визначення особистісних проявів майбутніх суднових офіцерів за допомогою методики К.Роджерса - Р.ДаймондаБабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2016Визначення ролі темпераменту як біологічно зумовленого чинника у процесі формування професійно значущих якостей майбутніх суднових офіцерів (за методикою Г. Айзенка)Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2019Використання інтерактивних методів навчання під час вивчення української мови для іноземцівБабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2018Виявлення та обґрунтування педагогічних умов для формування професійно значущих якостей майбутніх суднових офіцерівБабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2012Вплив гуманітарних дисциплін на фахову підготовку майбутніх суднових механіківБабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2011Дотримання культури мовлення курсантів у процесі вивчення української мови (за професійним спрямуванням)Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2016Майбутні суднові офіцери у системі діяльності «людина-людина» і «людина-механізм»Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2019Мовленнєва діяльність як фактор формування професійного іміджу особистостіБабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2013Надійність професійної діяльності як одна з професійно значущих якостей майбутніх суднових спеціалістівБабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2016Особливості дослідження вивчення рівня психологічної адаптації майбутніх суднових офіцерів до умов навчального процесу та дисциплін суспільно-гуманітарного циклу (за методикою К. Роджерса-Р. Даймонда)Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2014Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх суднових офіцерів у процесі вивчення суспільно-гуманітарних дисциплінБабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2019Особливості формування мовленнєвої компетенції та компетентності майбутніх іноземних фахівців під час вивчення української мовиБабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2017Психологічна адаптація майбутніх суднових офіцерів як один із найважливіших чинників професійної підготовкиБабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2015Розробка критеріальної бази дослідження сформованості професійно значущих якостей майбутніх суднових офіцерівБабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2016Розробка критеріальної бази дослідження сформованості професійно значущих якостей майбутніх суднових офіцерівБабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2012Стан викладання гуманітарних дисциплін для майбутніх суднових механіківБабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.
2018Тлумачний словник морської термінологіїЛяшкевич, А.І.; Ляшкевич, А.И.; Lyashkevych, A.; Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M.