Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/898
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пенза, І.В. | - |
dc.contributor.author | Пенза, И.В. | - |
dc.contributor.author | Penza, I.V. | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-18T11:22:21Z | - |
dc.date.available | 2020-05-18T11:22:21Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Пенза І.В. Форми, методи та засоби реалізації соціокультурної складової освіти майбутніх судноводіїв у 70-ті роки XX століття. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 7-8 лютого 2020 р.). Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2020. Ч. I. 120 с. С. 59-61 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-992-021-8 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/898 | - |
dc.description.abstract | У роботі розглянуто як реалізовувалась соціокультурна складова освіти майбутніх судноводіїв у 70-ті роки XX століття шляхом використання різноманітних форм, методів та засобів під час вивчення дисциплін суспільно-гуманітарного циклу та при проведенні виховних заходів. В работе рассмотрено как реализовывалась социокультурная составляющая образования будущих судоводителей в 70-е годы XX века путем использования различных форм, методов и средств при изучении дисциплин общественно-гуманитарного цикла и при проведении воспитательных мероприятий. The paper considers how the socio-cultural component of education of future navigators was realized in the 70s of the XX century by using various forms, methods and means during the study of disciplines of the social-humanitarian cycle and during educational activities. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 001.895:[37.01+159.9](063); | - |
dc.subject | форми | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.subject | засоби | uk_UA |
dc.subject | реалізація | uk_UA |
dc.subject | соціокультурна складова | uk_UA |
dc.subject | судноводії | uk_UA |
dc.subject | формы | uk_UA |
dc.subject | методы | uk_UA |
dc.subject | средства | uk_UA |
dc.subject | реализация | uk_UA |
dc.subject | социокультурная составляющая | uk_UA |
dc.subject | судоводители | uk_UA |
dc.subject | forms | uk_UA |
dc.subject | methods | uk_UA |
dc.subject | means | uk_UA |
dc.subject | realization | uk_UA |
dc.subject | sociocultural component | uk_UA |
dc.subject | navigators | uk_UA |
dc.title | Форми, методи та засоби реалізації соціокультурної складової освіти майбутніх судноводіїв у 70-ті роки XX століття | uk_UA |
dc.title.alternative | Формы, методы и средства реализации социокультурной составляющей образования будущих судоводителей в 70-е годы XX века | uk_UA |
dc.title.alternative | Forms, methods and means of realization of socio-cultural component of education of future navigators in the 70s (XX century) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Penza_formy_metody_zasoby.pdf | 457.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.