Issue Date | Title | Author(s) |
2018 | Forming of future maritime officers` professionally significant qualities in the «human-human» and «human-machine» interaction systems | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2017 | Pedagogical conditions for cultivating significant professional qualities of future ship officers in the process of studying human sciences | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2017 | Вивчення рівня психологічної адаптації майбутніх суднових офіцерів до умов навчального процесу (за методикою К. Роджерса-Р. Даймонда) | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2018 | Визначення особистісних проявів майбутніх суднових офіцерів за допомогою методики К.Роджерса - Р.Даймонда | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2016 | Визначення ролі темпераменту як біологічно зумовленого чинника у процесі формування професійно значущих якостей майбутніх суднових офіцерів (за методикою Г. Айзенка) | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2019 | Використання інтерактивних методів навчання під час вивчення української мови для іноземців | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2018 | Виявлення та обґрунтування педагогічних умов для формування професійно значущих якостей майбутніх суднових офіцерів | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2012 | Вплив гуманітарних дисциплін на фахову підготовку майбутніх суднових механіків | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2011 | Дотримання культури мовлення курсантів у процесі вивчення української мови (за професійним спрямуванням) | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2016 | Майбутні суднові офіцери у системі діяльності «людина-людина» і «людина-механізм» | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2019 | Мовленнєва діяльність як фактор формування професійного іміджу особистості | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2013 | Надійність професійної діяльності як одна з професійно значущих якостей майбутніх суднових спеціалістів | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2016 | Особливості дослідження вивчення рівня психологічної адаптації майбутніх суднових офіцерів до умов навчального процесу та дисциплін суспільно-гуманітарного циклу (за методикою К. Роджерса-Р. Даймонда) | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2014 | Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх суднових офіцерів у процесі вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2019 | Особливості формування мовленнєвої компетенції та компетентності майбутніх іноземних фахівців під час вивчення української мови | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2017 | Психологічна адаптація майбутніх суднових офіцерів як один із найважливіших чинників професійної підготовки | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2016 | Розробка критеріальної бази дослідження сформованості професійно значущих якостей майбутніх суднових офіцерів | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2015 | Розробка критеріальної бази дослідження сформованості професійно значущих якостей майбутніх суднових офіцерів | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2012 | Стан викладання гуманітарних дисциплін для майбутніх суднових механіків | Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |
2018 | Тлумачний словник морської термінології | Ляшкевич, А.І.; Ляшкевич, А.И.; Lyashkevych, A.; Бабишена, М.І.; Бабышена, М.И.; Babyshena, M. |