Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/611
Title: Комп’ютерні технології та розумова діяльність учнів
Other Titles: Компьютерные технологии и умственная деятельность учащихся
Computer technology and student brainstorming
Authors: Зайцева, Т.В.
Zaytseva, T.
Keywords: Загальні розумові здібності
діяльнісний підхід
орієнтувальна основа дій
Общие умственные способности
деятельностный подход
ориентировочная основа действий
General mental ability
activity approach
indicative basis of action
Issue Date: 2002
Publisher: ХДПУ
Citation: Зайцева Т. Комп’ютерні технології та розумова діяльність учнів. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 32. – Херсон: Видавництво ХДПУ, 2002. – С.158-162.
Series/Report no.: УДК: 371.25;
Abstract: Проблема підвищення рівня розумової діяльності учнів вимагає пошуку нових методів та підходів для подальшого удосконалення змісту, форм і засобів навчання, спрямованих на реалізацію принципу активності в навчанні. Цей принцип має вирішальне значення в сучасних умовах, оскільки від якості нав¬чання залежить не тільки результат навчання, але й формування відношення учня до пізнавальної діяльності. Аналіз стану викладання алгебри та початків аналізу в середній школі показує, що результати навчання учнів, рівень їх розумової діяльності, пізнавальної активності, самостійності у значній мірі не відповідають вимогам часу. Проаналізувавши стан навчання на сьогоднішній день, ми прийшли до висновку, що цілий ряд умов, таких як мотивація, наочність, інтерес до предмету, а також формування прийомів розумової діяльності не можуть бути ефективно реалізовані традиційними формами та методами. Тут потрібно науково обґрунтоване поєднання традиційної методики з впровадженням в навчальний процес нових інформаційних технологій. Проблема повышения уровня мыслительной деятельности учащихся требует поиска новых методов и подходов для дальнейшего совершенствования содержания, форм и средств обучения, направленных на реализацию принципа активности в обучении. Этот принцип имеет решающее значение в современных условиях, поскольку от качества обучения зависит не только результат обучения, но и формирование отношения ученика к познавательной деятельности. Анализ состояния преподавания алгебры и начал анализа в средней школе показывает, что результаты учащихся, уровень их умственной деятельности, познавательной активности, самостоятельности в значительной мере не отвечают требованиям времени. Проанализировав состояние обучения на сегодняшний день, мы пришли к выводу, что целый ряд условий, таких как мотивация, наглядность, интерес к предмету, а также формирование приемов умственной деятельности не могут быть эффективно реализованы традиционными формами и методами. Здесь нужно научно обоснованное сочетание традиционной методики с использованием в учебный процесс новых информационных технологий. The problem of raising students' mental activity requires finding new methods and approaches to further improve the content, forms and means of learning aimed at realizing the principle of activity in learning. This principle is crucial in today's context, since not only the result of learning but also the formation of the student's attitude to cognitive activity depends on the quality of teaching. Analysis of the state of teaching algebra and the beginnings of analysis in high school shows that the learning outcomes of students, their level of mental activity, cognitive activity, independence do not meet much of the time requirements. Analyzing the state of learning to date, we have come to the conclusion that a number of conditions, such as motivation, clarity, interest in the subject, as well as the formation of techniques of mental activity can not be effectively implemented by traditional forms and methods. It requires a scientifically sound combination of traditional methods with the introduction of new information technologies into the educational process.
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/611
ISSN: 2413-1865
Appears in Collections:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_Rozum.pdf412.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.