Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/603
Назва: | Роль цікавих задач при вивченні математики та використання НІТ при їх розв’язуванні |
Інші назви: | Роль интересных задач при изучении математики и использования НИТ при их решении Role of interesting problems in the study of mathematics and the use of NIT in solving them |
Автори: | Зайцева, Т.В. Zaytseva, T. |
Ключові слова: | Шкільний курс математики інформатизація освіти програмні середовища математична модель Школьный курс математики информатизация образования программные среды математическая модель School mathematics course informatization of education software environments mathematical model |
Дата публікації: | 2001 |
Видавництво: | НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Зайцева Т. Роль цікавих задач при вивченні математики та використання НІТ при їх розв’язуванні. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук. праць. - К.: НПУ ім. М.П. Драго¬манова. – Випуск 4.-2001 – С.88-92. |
Серія/номер: | УДК: 518.51; |
Короткий огляд (реферат): | На шляху оволодіння знаннями учні зіштовхуються з труднощами, які є невідворотними. Деяка частина учнів доволі легко долає ці труднощі, але деяким не допомагає навіть багаторазове повторення. Це трапляється, в основному, тому, що багато чого з мистецтва освіти ще не впізнано. Ця проблема може бути розв’язана, якщо ми доб’ємося глибокого інтересу учнів до вивчення математики, свідомого засвоєння понять, якщо зуміємо показати молоді всю різноманітність застосування теорії, що вивчається, до повсякденної практики. Це давня, але завжди актуальна проблема шкільної педагогіки. Одним із способів розв’язання цієї задачі – це використання нестандартних, цікавих задач на уроках математики. На пути овладения знаниями ученики сталкиваются с трудностями, которые неотвратимы. Некоторая часть учеников довольно легко преодолевает эти трудности, но другим не помогает даже многократное повторение. Это случается, в основном, потому, что многое из искусства обучения еще не изучено. Эта проблема может быть решена, если мы добьемся глубокого интереса учащихся к изучению математики, сознательного усвоения понятий, если сумеем показать молодежи все разнообразие применения теории изучаемого в повседневную практику. Это древняя, но всегда актуальная проблема школьной педагогики. Одним из способов решения этой задачи - использование нестандартных, интересных задач на уроках математики. On the path to mastering knowledge, students encounter difficulties that are inevitable. Some of the students overcome these difficulties quite easily, but even repeated repetition does not help others. This happens mainly because a lot of the art of learning has not yet been studied. This problem can be solved if we achieve a deep interest of students in the study of mathematics, a conscious assimilation of concepts, if we are able to show young people the full diversity of the application of the theory studied in everyday practice. This is an ancient, but always relevant problem of school pedagogy. One way to solve this problem is to use non-standard, interesting problems in mathematics lessons. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/603 |
ISBN: | 966-954-42-5-4 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zaytseva_Intresting_Task.pdf | 408.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.