Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/602
Назва: Комп’ютерні моделі та їх використання в шкільному курсі математики
Інші назви: Компьютерные модели и их использование в школьном курсе математики
Computer models and their use in the school course of mathematics
Автори: Зайцева, Т.В.
Zaytseva, T.
Ключові слова: Комп’ютерне моделювання
програма GRAN1
геометричний зміст похідної
Компьютерное моделирование
программа GRAN1
геометрический смысл производной
Computer simulation
GRAN1 program
geometric meaning of the derivative
Дата публікації: 2001
Видавництво: ХГТУ
Бібліографічний опис: Зайцева Т. Комп’ютерні моделі та їх використання в шкільному курсі математики. Вестник ХГТУ. Вып. 3(12). – Херсон: ХГТУ, - 2001. -С.101-104
Серія/номер: УДК: 372.868.13;
Короткий огляд (реферат): Одним із важливих напрямків підвищення практичної значущості результатів навчання математики є організація міжпредметних зв’язків її з іншими шкільними предметами на основі спільних знань і методів наукового пізнання. Послідовне здійснення міжпредметних зв’язків в навчанні природничих наук сприяє набуттю узагальнених знань, вмінь і навичок. Зв’язок математики з іншими науками здійснюється, в основному, через математичне моделювання явищ та процесів та статистичний аналіз експериментальних даних. Використання засобів сучасних інформаційних технологій дозволяє полегшити етап розв’язування задачі всередині моделі за рахунок виконання громіздких обчислень. На основі графічних можливостей комп’ю¬тер наглядно подає функціональні або статистичні залежності між розглядуваними величинами, що допомагає усвідомити зв’язки між відповідними величинами. Одним из важных направлений повышения практической значимости результатов обучения математике является организация межпредметных связей ее с другими школьными предметами на основе общих знаний и методов научного познания. Последовательное осуществление межпредметных связей в обучении естественным наукам способствует приобретению обобщенных знаний, умений и навыков. Связь математики с другими науками осуществляется, в основном, через математическое моделирование явлений и процессов и статистический анализ экспериментальных данных. Использование средств современных информационных технологий позволяет облегчить этап решения задачи внутри модели за счет выполнения громоздких вычислений. На основе графических возможностей компьютер наглядно представляет функциональные или статистические зависимости между рассматриваемыми величинами, помогает осознать связи между соответствующими величинами. One of the important directions of increasing the practical significance of the results of teaching mathematics is the organization of its interdisciplinary connections with other school subjects on the basis of general knowledge and methods of scientific knowledge. Consistent implementation of interdisciplinary connections in science education contributes to the acquisition of generalized knowledge and skills. The connection of mathematics with other sciences is carried out mainly through mathematical modeling of phenomena and processes and statistical analysis of experimental data. The use of modern information technology allows you to facilitate the stage of solving the problem inside the model by performing cumbersome calculations. Based on the graphical capabilities, the computer visually presents the functional or statistical dependencies between the considered values, helps to understand the relationships between the corresponding values.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/602
ISBN: 5-7763-2514-5
Розташовується у зібраннях:Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaytseva_Gran1.pdf504.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.