Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2594
Title: Integration of whiteboard use in maritime education and training to enhance environmental awareness of cadets
Other Titles: Інтеграція використання білої дошки в морську освіту та навчання для підвищення екологічної обізнаності курсантів
Authors: Дягилева, О.С.
Diahyleva, O.S.
Кононова, О.Ю.
Kononova, O.Y.
Юрженко, А.Ю.
Yurzhenko, A.Y.
Keywords: maritime education and training
Maritime English
MOODLE
ship engineers
maritime professionals
навчання та підготовка моряків
морська англійська мова
суднові механіки
морські фахівці
Issue Date: 10-Jun-2024
Publisher: Advances in Mobile Learning Educational Research
Citation: Diahyleva, O., Kononova, O., & Yurzhenko, A. (2024). Integration of whiteboard use in maritime education and training to enhance environmental awareness of cadets. Advances in Mobile Learning Educational Research, 4(1), 1038-1045. DOI: 10.25082/AMLER.2024.01.014
Abstract: The paper is devoted to analysing the use of whiteboards in maritime education and training of cadets of the ship engineering department. This research highlights the benefits of incorporating interactive whiteboards into maritime education and provides practical recommendations for educators aiming to enhance environmental awareness among future maritime professionals. Стаття присвячена аналізу використання дошок у морській освіті та підготовці курсантів судномеханічного факультету. Це дослідження підкреслює переваги включення інтерактивних дошок у морську освіту та дає практичні рекомендації для викладачів, спрямованих на підвищення екологічної обізнаності серед майбутніх морських фахівців.
Description: Стаття міжнародного журналу
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2594
ISSN: 2737-5676
Appears in Collections:Кафедра англійської мови з підготовки морських фахівців за скороченою програмою навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diahyleva_maritime professionals.pdf757.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.