Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2374
Назва: | Принципи формування змістового компоненту робочих програм з морської англійської мови |
Інші назви: | Principles of Maritime English syllabus content selection |
Автори: | Мороз, О.Л. Moroz, O.L. |
Ключові слова: | професійно-орієнтована комунікативна підготовка неперервна освіта зміст навчальної дисципліни дидактичні принципи наступність послідовність міжпредметна координація continuous professional training course content didactic principles professionally-oriented communicative competency Maritime English interdisciplinary coordination succession consistency |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Мороз О. Л. Принципи формування змістового компоненту робочих програм з морської англійської мови. Наукові записки. Педагогічні науки. 2022. Вип. 200. С. 100-104. |
Серія/номер: | УДК;378.141.4+372.881.111.1 |
Короткий огляд (реферат): | У статті виокремлюються ключові принципи формування змістового компоненту робочих навчальних програм з англійської мови професійного спрямування (на прикладі дисципліни «Морська англійська мова»). Стверджується, що саме від якісного навчально-методичного супроводу та від належного відбору змісту навчання з дисципліни залежатиме відповідність фахової підготовки здобувача вищої освіти базовим вимогам роботодавців, а отже і їх конкурентоспроможність на ринку праці. Встановлено, що при формуванні змісту дисципліни «Морська англійська мова» необхідно забезпечити реалізацію чотирьох базових дидактичних принципів: принцип узгодженості або міждисциплінарної координації, принцип ранньої професійної спрямованості, принцип наступності, принцип системності та послідовності. Реалізація принципів міждисциплінарної координації та ранньої професійної спрямованості є вкрай важливою, оскільки йдеться про формування саме професійно-орієнтованої комунікативної компетенції майбутніх фахівців морської галузі, а отже потребує кооперованої взаємодії всіх частин підготовки у складі єдиного цілого та створення стійкої мотивації до вивчення іноземної мови. Реалізація принципів наступності, системності та послідовності сприяє здійсненню поетапної підготовки фахівців в системі неперервної освіти за рахунок розробки інтегративних, узгоджених робочих навчальних програм для кожного окремого етапу професійно-орієнтованої іншомовної підготовки. The paper substantiates key principles of English for specific purposes syllabus content selection on the example of the Maritime English. It is claimed that the content of the academic discipline at different stages of education is a crucial factor enhancing continuous professional training implementation. The appropriate academic content selection for the discipline “Maritime English” influences the compliance of the students’ training level with the basic requirements of the employers and thus increases the level of their competitiveness at the employment market. By means of the general scientific and research methods of analysis, generalization and deduction there are four basic didactic principles of syllabi content selection substantiated. The principle of interdisciplinary coordination provides for the compliance of the Maritime English course with the content of professional disciplines studied at each stage of professional training. The principle of interdisciplinary coordination enables students to use Maritime English for the purposes of communication in different professional situations with the purpose of professional problems solving. The principle of early professional orientation presupposes the academic content selection with the regard to the needs and real-life conditions of the future professional and social activities aboard thus increasing students’ motivation. The principles of succession and consistency allow for the development of integrated, coordinated syllabi for each stage of education in any of the educational establishments types of the academic complex, It is argued that the adhering to those key principles while any ESP course syllabus content selection will allow for the provision of the maximum efficiency level of the professionally-oriented foreign language competency formation process in the framework of continuous professional training. It is proved the syllabi set content should be created and developed in compliance with the specific requirements to each level of professional training as well as with the workplace requirements. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2374 |
ISBN: | 978–7406–57–8 |
ISSN: | 2415–7988 (Print) 2521–1919 (Online) |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Moroz_syllabus_content_formation.pdf | 642.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.