Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2372
Title: Шляхи підвищення ефективності формування комунікативних навичок майбутніх судноводіїв в умовах дистанційного навчання
Other Titles: The ways to increase the efficiency of seafarers’ communicative competency formation in terms of distance learning
Authors: Мороз, О.Л.
Moroz, O.L.
Keywords: професійно орієнтована комунікативна компетенція
організація освітнього процесу
онлайн освіта
дистанційне навчання
professionally-oriented communicative competency
education process management
online education
distance learning
Issue Date: 2023
Publisher: ФОП Марениченко В.В.
Citation: Мороз О.Л. Шляхи підвищення ефективності формування комунікативних навичок майбутніх судноводіїв в умовах дистанційного навчання. Education via Distance Learning and other Pedagogical Challenges : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Дніпро, 21-22 вересня 2023. Дніпро, 2023. С. 156-158.
Abstract: У дослідженні висвітлюються основні виклики, з якими зіткнулися викладачі та здобувачі вищої освіти під час організації освітнього процесу у форматі дистанційного навчання. Описано власний досвід та запропоновано практичні шляхи мінімізації зазначених викликів та підвищення ефективності формування професійно-орієнтованої комунікативної компетенції майбутніх судноводіїв. The paper highlights the major challenges of distance learning organization the teachers and students faced during the past few months. The paper describes the practical experience of English language teachers and suggest the ways of the stated challenges minimization and explains how to increase the efficiency of seafarers’ communicative competency formation in terms of distance learning
URI: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2372
ISBN: 978-617-8293-08-6
ISSN: 2664-4819 (Online)
Appears in Collections:Кафедра англійської мови в судноводінні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мороз_distance learning efficiency.pdf478.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.