Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/664
Назва: Теоретичні передумови реалізації рівневого підходу до навчання англійської мови майбутніх моряків
Автори: Огородник, Н.Є.
Огородник, Н.Е.
Ohorodnyk, N.Ye.
Ключові слова: загальноєвропейські рекомендації
рівень володіння мовою
рівневий підхід
комунікативна мовленнєва компетентність
общеевропейские рекомендации
уровень владения языком
уровневый подход
коммуникативная речевая компетентность
Common European Framework of References
language proficiency level
level-based approach
communicative competence
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Теоретичні передумови реалізації рівневого підходу до навчання англійської мови майбутніх моряків / N.Ohorodnyk // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники В. Ільницький, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім "Гельветика", 2018. – Вип. 20. Том 2. – С. 164-170.
Серія/номер: УДК: 372.881.111.1;
Короткий огляд (реферат): Йдеться про роль та місце загальноєвропейських рекомендацій (ЗЄР) з мовної освіти в організації навчання англійської мови майбутніх моряків. Охарактеризовано нові досягнення розробників ЗЄР, викладені у супровідному виданні, зокрема, ідею переформатування традиційної моделі з чотирьох видів мовленнєвої діяльності на більш наближену до природи спілкування в реальному житті модель із чотирьох способів комунікації. Досліджено варіанти інтерпретації поняття рівень володіння мовою (РВМ) як одного з ключових понять сучасної теорії та практики викладання іноземних мов. Речь идет о роли и месте общеевропейских рекомендаций (ОЕР) по языковому образованию в организации обучения английскому языку будущих моряков. Охарактеризованы новые достижения разработчиков ОЕР, изложенные в сопроводительном издании, в частности, идея переформатирования традиционной модели из четырех видов речевой деятельности на более приближенную к природе общения в реальной жизни модель из четырех способов коммуникации. Исследованы варианты интерпретации понятия уровень владения языком (УВЯ) как одного из ключевых понятий современной теории и практики преподавания иностранных языков. The future seafarers’ training standardization need is legalized in the main international maritime conventions such as STCW (International Convention on Training and Certification of Seafarers and Watchkeeping) and SOLAS (International Convention for the Safety of Life at Sea). It is clear that the efficiency of future seafarers’ professional cooperation on board an international vessel depends on their level of Maritime English proficiency. Since there are no any recommendations on Maritime English proficiency level assessment, it is the matter of the International Maritime Lecturers’ Association (IMLA). The Common European Framework of Reference for Languages (CERF) is viewed as the basic instrument for Maritime English teaching and learning process. The contributions of the companion volume to CERF are also represented. Being updated and extended the edition provides the changes to the CERF illustrative descriptors, broadens the perspective of language education by implementing new aspects of language-related competence such as mediation, plurilingualism and pluriculturalism which are considered to be of utmost importance for members of the international crew. The multi-level model of communicative competence which is based on a new vision of the learner not only as a language user, but also as an active communicator in a variety of life spheres is studied. The modifications in communicative competence caused by the changes in the approach as well as the replacement of the traditional model with four language skills by the new one with four modes of communication are explored. The concept of language proficiency level as the key concept of modern theory and practice of language teaching and learning process is analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/664
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судновій енергетиці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ohorodnyk_Teoretychni_peredumovy.pdf222.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.