Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/581
Title: Методичні рекомендації до викладання розділу «Введення до програмування»
Other Titles: Методические рекомендации к преподаванию раздела «Введение в программирование»
Guidelines for teaching the section "Introduction to programming"
Authors: Зайцева, Т.В.
Zaytseva, T.
Keywords: Мови програмування
навчання основам програмування
структурне програмування
Язык программирования
обучение основам программирования
структурное программирование
Programming language
learning the basics of programming
structural programming
Issue Date: 2003
Publisher: Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів
Citation: Зайцева Т. Методичні рекомендації до викладання розділу «Введення до програмування». Таврійський вісник освіти. 2003. № 2. С. 148-154.
Abstract: Новим напрямком у розвитку розділу програмування є введення до курсу інформатики вивчення об'єктно-орієнтованих мов програмування. Вчитель інформатики може в залежності від наявності комп'ютерної техніки і профільного напрямку школи викладати структурну чи об'єктно-орієнтовану мову програмування. Як об'єктно-орієнтовану мову в шкільній практиці можна використовувати розширення мови Паскаль – середовище візуального програмування Delphi-Pascal і Visual Basic. Мета даної статті – характеристика недоліків, що зустрічаються в шкільній практиці викладання програмування та методичні рекомендації щодо поліпшення процесу навчання основам програмування. Новым направлением в развитии раздела программирования является введение в курс информатики изучения объектно-ориентированных языков программирования. Учитель информатики может в зависимости от наличия компьютерной техники и профильного направления школы преподавать структурный или объектно-ориентированный язык программирования. Как объектно-ориентированный язык в школьной практике можно использовать расширение языка Паскаль - среду визуального программирования Delphi-Pascal и Visual Basic. Цель данной статьи - характеристика недостатков, встречающихся в школьной практике преподавания программирования и методические рекомендации по улучшению процесса обучения основам программирования. A new direction in the development of the programming section is the introduction to the computer science course of the study of object-oriented programming languages. A computer science teacher can teach a structural or object-oriented programming language, depending on the availability of computer equipment and the profile direction of the school. As an object-oriented language in school practice, you can use the Pascal language extension - the visual programming environment Delphi-Pascal and Visual Basic. The purpose of this article is to characterize the shortcomings encountered in the school practice of teaching programming and methodological recommendations for improving the process of teaching the basics of programming.
Description: Науковий вісник
URI: https://drive.google.com/file/d/0B3AWUScdBCMFT0dra2w4djROZW8/view
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/581
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та технічних засобів судноводіння

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaytseva_Program.pdf358.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.