Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2395
Назва: | The Use of Artificial intelligence in education as an effective tool for developing foreign language communicative competency |
Інші назви: | Застосування штучного інтелекту в освіті як ефективний інструмент розвитку іншомовної комунікативної компетентності |
Автори: | Швецова, І.В. Shvetsova, I.V. |
Ключові слова: | Штучний інтелект іншомовна комунікативна компетенція активні технології навчання англійської мови морська англійська мова Artificial intelligence foreign language communicative competence active technologies of teaching English maritime English |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Publisher: Katowice, Poland: Academy of Silesi |
Бібліографічний опис: | Iryna Shvetsova, The Use of Artificial intelligence in education as an effective tool for developing foreign language communicative competency // Contemporary technologies and society: innovations, artificial intelligence, and challenges. Collective Scientific Monograph, Chapter: 4.5. Publisher: Katowice, Poland: Academy of Silesia. 2023. C. 642-647. DOI: 10.54264/M029 |
Короткий огляд (реферат): | Метою даної публікації є аналіз можливості використання штучного інтелекту як засобу розвитку іншомовної комунікативної компетентності фахівців з навігації і управління суднами в контексті неперервної освіти. Завданнями дослідження є визначення потенційних переваг використання ШІ для розвитку іншомовної комунікативної компетентності; наведення прикладів використання ШІ у процесі викладання морської англійської мови; визначення завдань для подальшого вдосконалення використання ШІ як ефективного освітнього інструменту. Серед запропонованих прикладів застосування ШІ у навчальному процесі для розвитку іншомовної комунікативної фахівців з навігації та управління судном є наступні: розробка веборієнтованих навчальних ресурсів, перехід до персоналізованого навчання; розробка систем тестування та діагностики; організація онлайн-навчання та використання веб-платформ; використання VR-TECH на практичних заняттях з морської англійської мови. The purpose of this publication is to analyses the possibility of using artificial intelligence as a means of developing the foreign language communicative competence of specialists in ship handling and ship management in the context of continuing education. The objectives of the paragraph are to identify the potential benefits of using AI for the development of foreign language communicative competence; to provide examples of the use of AI in the process of teaching Maritime English; to identify tasks for further improving the use of AI as an effective educational tool. Among the proposed examples of AI application in the educational process for the development of foreign language communicative competence of navigation and ship handling specialists were the following: development of web-based learning resources, transition to personalized learning; development of testing and diagnostic systems; organization of online education and use of web platforms; use of VR-TECH in practical classes in maritime English. |
Опис: | Розділ колективної монографії |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2395 |
ISBN: | 978-83-969890-0-0 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра англійської мови в судноводінні |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shvetsova I_Monograph.pdf | 413.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.