Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/228
Назва: Принятие адаптивной стратегии при формировании траектории обучения в пространстве
Інші назви: Ухвалення адаптивної стратегії при формуванні траєкторії навчання в просторі
Adopting an adaptive strategy in the formation of a learning path in space
Автори: Носов, П.С.
Nosov, P.S.
Ключові слова: траєкторія навчальної діяльності студента
траектория учебной деятельности студента
student learning path
автоматизована система навчання
автоматизированная система обучения
automated learning system
адаптивні тести
адаптивные тесты
adaptive tests
Дата публікації: 2007
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Носов П.С. Принятие адаптивной стратегии при формировании траектории обучения в пространстве // Межвузовский журнал "Автоматика. Автоматизация. Электротехнические комплексы и системы". — Херсон: ХНТУ. — 2007. — 1 (19) . — С. 141 – 144.
Серія/номер: УДК: 004.62:004.492;
Короткий огляд (реферат): Запропоновано метод просторового формування траєкторії навчальної діяльності студента, який дозволяє не тільки отримувати числове значення знань-навичок, але й приймати адаптивні рішення, визначати логіку мислення студента в предметній галузі. Предложен метод пространственного формирования траектории учебной деятельности студента, который позволяет не только получить численное значение знаний-умений, но и принимать адаптивные решения, определять логику мышления студента в предметной области. The method of spatial formation of a trajectory of educational activity of the student which allows not only to receive numerical value of knowledge-skills is offered, but also to make adaptive decisions, to define logic of thinking of the student in a subject domain
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/228
Розташовується у зібраннях:Кафедра судноводіння

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nosov_adaptive.pdf334.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.