Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2163
Назва: | Формування професійних компетентностей засобами симуляційних і дистанційних технологій при викладанні дисципліни «Управління судном» |
Інші назви: | FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCES BY MEANS OF SIMULATION AND REMOTE TECHNOLOGIES IN THE SHIP HANDLING TEACHING ФОРМИРОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СРЕДСТВАМИ СИМУЛЯЦИОННЫХ И ДИСТАНЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ПРИ ПРЕПОДАВАНИИ ДИСЦИПЛИНЫ «УПРАВЛЕНИЕ СУДНОМ» |
Автори: | Popova, Halyna Tovstokory, Oleg Попова, Г.В. Товстокорый, О.Н. Товстокорий, О.М. |
Ключові слова: | професійна компетентність LMS Moodle дистанційні технології симуляційні технології морські фахівці профессиональная компетентность морские специалисты симуляционные технологии дистанционные технологии professional competence maritime professionals simulation technologies remote technologies |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Information Technologies and Learning Tools |
Бібліографічний опис: | Товстокорий, О. М., & Попова, Г. В. (2021). ВИКОРИСТАННЯ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТРЕНАЖЕРІВ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ СУДНОВОДІЇВ. Інформаційні технології і засоби навчання, 82(2), 46-62. https://doi.org/10.33407/itlt.v82i2.3605 |
Серія/номер: | УДК 378+004; |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлені аспекти впровадження компетентнісного підходу у професійну підготовку майбутніх осіб командного складу морських суден. На прикладі викладання дисципліни «Управління судном» у Херсонській державній морській академії (ХДМА) представлені нові напрямки впровадження компетентнісного підходу при вивченні професійних дисциплін, що забезпечують відповідність освітнього процесу підготовки морських фахівців вимогам Міжнародної конвенції про підготовку та дипломування моряків та несення вахти з Манільськими поправками 2010 р. Запропонована система фахової підготовки майбутніх судноводіїв в академії та Морському коледжі ХДМА, визначені основні професійні компетентності та система їх оцінювання. Підвищення стандартів якості підготовки майбутніх судноводіїв обумовлено стрімким оновленням та ускладненням технічних, комп’ютерних систем в судноплавстві, і водночас підсиленням ролі людського фактора в забезпеченні збереження людського життя. Міжнародна морська організація (IMO) висуває певні вимоги до невідкладних змін у викладання професійних дисциплін при підготовці майбутніх морських фахівців щодо забезпечення відповідним сучасним тренажерним устаткуванням з навчально-методичним забезпеченням. У статті розкриті основні питання впровадження симуляційних технологій віртуальної реальності в поєднанні з електронним навчанням у професійну підготовку майбутніх судноводіїв. Симуляційні тренажери віртуальної реальності, що представлені сучасними лабораторіями в ХДМА, надають можливість курсантам отримати навички маневрування судном, дозволяють підвищити реалістичність навчання та надають нові можливості для формування та оцінювання професійних компетентностей майбутніх морських фахівців. В статті аналізуються порівняльні аспекти традиційного навчання та навчання з використанням симуляційних технологій віртуальної реальності і робиться висновок про ефективність впровадження симуляційних технологій в освітній процес. Представлена система електронного навчання на базі LMS Moodle, що допомагає забезпечити інформаційно-технологічну підтримку та супровід професійного навчання майбутніх судноводіїв. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/3605/1786 http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/2163 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра суднових комп’ютерних систем та мереж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TovstokorPopova.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.