Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1639
Назва: Professionally-oriented communicative competency of seafarers
Автори: Мороз, О.Л.
Мороз, Е.Л.
Moroz, O.L.
Швецова, И.В
Швецова, І.В.
Shvetsova, I.V.
Ключові слова: Вища професійна освіта
професійно-орієнтована комунікативна компетенція
англійська мова для ефективної комунікації
комунікативна компетенція
higher professional education
professionally-oriented communicative competency
English for effective communication
communicative competency
Дата публікації: 2020
Видавництво: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej
Бібліографічний опис: Shvetsova I., Moroz O. Professionally-oriented communicative competency of seafarers. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach. Nr 12. 2020. – P. 173-184.
Короткий огляд (реферат): Хоча система морської підготовки та освіти в Україні вже сформована, у випускників все ж спостерігається недостатність умінь виконувати специфічні обов’язки, особливо при необхідності застосування морської англійської мови при виконанні професійної діяльності на судні. Цей факт підкреслює необхідність розвитку системи професійної підготовки з метою підвищення якості та ефективності вищої морської освіти та розвитку комунікативної компетенції майбутніх мореплавців зокрема. Стаття розкриває зростаючу потребу у формуванні та розвитку професійно-орієнтованої комунікативної компетенції під час навчання здобувачів вищої освіти у відповідності до вимог щодо рівня володіння морської англійською мовою, які встановлюються Міжнародною морською організацією. У дослідженні доведено, що професійно-орієнтовану комунікативну компетенцію майбутніх моряків слід розглядати як комплексний феномен, що необхідно вивчати з точки зору систематичного підходу, як єдину інтегровану систему, що включає в себе певний набір компонентів. Though the system of maritime training and education in Ukraine has already been formed there is still the lack of graduates’ ability to perform specific duties especially the difficulties in the use of maritime English during shipboard practice and professional activity. It stresses out the need to develop the system of professional training to provide the growth of quality and effectiveness of higher maritime education and to guarantee the development of communicative competency of future seafarers. The current study investigates the growing need of professionally-oriented communicative competency formation and development while teaching cadets/students of higher maritime institutions is based on the requirements stipulated by the International Maritime Organization to the level of English language proficiency and the recognition of the English language as the working language of multicultural shipboard environment. The research shows that the professionally-oriented communicative competency of seafarers must be regarded as a complex phenomenon which must be studied from the point of view of systematic approach as a single integral system that encompasses a specific amount of components. The study demonstrates the structure of the professionally-oriented communicative competency of seafarers and analyses the core structural components of the professionally-oriented communicative competency of seafarers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.ksma.ks.ua/jspui/handle/123456789/1639
ISSN: 2082-7016
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської мови в судноводінні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moroz_Communicative_competency.pdf1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.