Browsing by Author Мороз, Е.Л.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 32  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2021A step towards distance learning implementationМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2019Active learning strategies: the demand of today’s educationМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2020Key principles of continuous professional education implementationМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2022On some organizational aspects of efficient Maritime English teachingМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2020Professionally-oriented communicative competency of seafarersМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.; Швецова, И.В; Швецова, І.В.; Shvetsova, I.V.
2019Three reasons to flip your English lessons and how to do thatМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2019До питання про методологічні особливості формування професійно-орієнтованої комунікативної компетенціїМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2019-07Зміст робочих навчальних програм як важлива складова неперервної іншомовної підготовки курсантівМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2020Когнітивний компонент професійно орієнтованої комунікативної компетенції майбутніх фахівців морської галузіМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.; Бондаренко, В.В.; Bondarenko, V.V.
2012Когнітивні операції асоціації / бісоціації як фактор реалізації тональності поетичних текстівМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2013Когнітивні процеси активації схем знання читача під час інтерпретації тональності поетичних творів (на матеріалі американської поезії ХХ століття)Мороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2012Комбінаторика концептів як лінгвокогнітивний механізм реалізації тональності поетичного текстуМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2015Комбінаторні потенції концептів БАТЬКИ та ДИТИНА в поетичних текстах з песимістичною тональністюМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2013Лінгвостилістичні особливості американських поетичних творів ХХ століття з комічною тональністюМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2020Методичні особливості змішаного навчання професійно-орієнтованого спілкування в системі неперервної освітиМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2020Методичні рекомендації до проведення практичних занять з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» (III-IV курс)Кудрявцева, В.Ф.; Kudryavtseva, V.F.; Барсук, С.Л.; Barsuk, S.L.; Мороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2020Методичні рекомендації до проведення практичних занять з дисципліни «Морська англійська мова» (I-II курс)Кудрявцева, В.Ф.; Kudryavtseva, V.F.; Барсук, С.Л.; Barsuk, S.L.; Мороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2011Мовні та позамовні чинники формування тональності поетичного текстуМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2011Объективация концепта ребенок и формирование пессимистической тональности в американской поэзии ХХ векаМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.
2019Особливості поетапної методики формування професійно-орієнтованої комунікативної компетенціїМороз, О.Л.; Мороз, Е.Л.; Moroz, O.L.